فروش و عرضه قرقاول و مرغ زینتی و گل و گیاه

ارسال به تمام نقاط کشور

محمد خضوعی
عرضه و فروش انواع نژادهای قرقاول (آمریکایی.پاکستانی.سیلور.لیمویی.بلژیکی.لیدی)و پرندگان زینتی
عرضه و فروش گل و گیاه
ارسال به سراسر کشور
آدرس:
مازندران.رامسر
شماره کارت بانک ملت:
6104337830634430
تلفن:
۰۹۳۶۷۵۳۸۲۹۳

قابل توجه مخاطبین عزیز

کانال رامسر ترنگ پلی برای:

فروش قرقاول و پرندگان زینتی

مطالب آموزشی و کاربردی مرتبط

تصاویر و کلیپهای ناب و آموزشی

🐤 لینک کانال تلگرام رامسر ترنگ 🐣:

👇👇👇

اینجا کلیک کنید

آی دی تلگرام:

ramsartorang_shop@

نظرات  (۱۰)

آقایان میرزایی و منصوری دو نفر از دزدان ماهر هستن که به دام پلیس افتادن مراقب حرفای این آدمها باشید ...

۰۱ مهر ۰۱ ، ۰۱:۲۴ محمد زارعی

آقایان میرزایی و منصوری دو تا از دزدان هستن که به دام پلیس افتادن گول حرف های این دزدان را نخورید.از بنده هم با همین شگرد کلاهبرداری کردن...آقای سید حامد حسینی بهترین تولید کننده مازندران در رشته پرورش طیور میباشد و دارای مجوز رسمی میباشد .در جریان باشید دوستان

آقای سید حامد حسینی بهترین تولید کننده کشور هست و از ایشان بنده خرید کردم و راضی هستم ...

قرقاول آمریکایی جفتی چند

آقایان منصوری و رضایی دو نفر از شیادان و کلاهبرداران هستن که تمامی پرورش دهنده ها آنها را به شگرد کلاهبرداری شناختن .

آدرس دقیق شما کجاست

چه نژادی تخم قرقاول دارین

سلام چه نژلدهیی دادین

سلام. بنده پاییزپارسال مبلغ 300 هزارتومان جهت خریدقرقاول به آقای سیدحامدحسینی پرداخت کردم، که بعدا طبق هماهنگی باایشان قرارشد که بهار تا پاییز امسال به من قرقاول تحویل دهد، اما متاسفانه امسال به من گفتندچون پارسال خرید نکردی، دیگه امسال به شما قرقاول نمی‌دهم، 300هزارتومان را که به ناحق هاپولی کردو خورد، تازه به من می‌گفت بایدمبلغی جریمه هم بدهی، خودم هم مونده ام که چقدر راحت حق مردم را می خورند. من این مبلغ را بامشقت به دست آورده بودم. درهنگام خرید ازایشان خیلی مواظب باشید

با عرض سلام و ادب خدمت دوستان،
هفته قبل یک دستگاه جوجه کشی ۲۵۰ عددی از آقای سید حامد حسینی خریداری کردم، آقای حسینی به من گفته بودند که دستگاه مذکور صرفا ۴ بار بیشتر استفاده نشده و خارجی می باشد قیمت آن نیز الان حداقل ۸ میلیون می باشد ولی من به شما۳،۷۰۰ می دهم.
پس از دریافت دستگاه و پرداخت پول متوجه شدم که دستگاه مذکور کاملا مستهلک و کهنه بوده، ساخت شرکت طلایه دار سحر و قیمت دستگاه نو آن ۲،۹۰۰ است.
ضمنا پس از مشاهده دستگاه به آقای حسینی گفتم که این دستگاه کاملا کهنه است لطفا با ۲ میلیون ضرر و کلیه هزینه های حمل(بعهده من) دستگاه را پس بگیرید، قبول نکردند.  
آدرس محل کار ، آدرس سایت و شماره تلفن آقای حسینی، مزرعه پرورش قرقاول، مازندارن، ساری، بلوار کشاورز، بالادزا، کوچه شهید محرومی، gharghavol1992.blogfa.com ، ۹۳۵۴۶۱۱۵۵۶-۰۹۱۱۸۲۴۷۹۸۹ می باشد. لطفا این مطلب را منتشر کنید تا کسانی دیگری نیز مثل من متضرر نشوند، و به آقای حامد حسینی اعتماد نکنند. با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی